2011. június 15.

Pizzás csiga mindenes tésztából

Ahogy ígértem itt van az első mindenes tésztás receptem.

Pizzás csiga

Pizzás csiga

Hozzávalók:

  • egy adag mindenes tészta
  • 70 g paradicsom konzerv
  • 2 evőkanál ketchup
  • 1 evőkanál apróra vágott fekete olajbogyó
  • 1 evőkanál oreganó apróra vágva
  • só, bors - ízlés szerint
  • tojás - a csigák tetejét megkenni
A tésztát előző este összeállítjuk, hosszúkás laposra formázzuk, letakarjuk és a hűtőbe tesszük pihenni egy éjszakára. Másnap kinyújtjuk (kb. 50x30 cm-re). A pizzakrém hozzávalóit összekeverjük és megkenjük vele a tésztát. Feltekerjük, majd éles késsel 1 cm-s darabokat vágunk belőle. Kezünkkel kicsit alakítunk rajtuk, hogy pofás kör alakú pizzacsigákká süljenek. Tepsibe tesszük őket, megkenjük a tetejüket felvert tojással (én abban a tányérban vertem fel a tojást, amiben a pizzakrémet összeállítottam).

A sütőt 200 fokra melegítjük elő és kb. 16-18 percig sütjük a csigákat.

Jó étvágyat hozzá!



Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

3 megjegyzés: