2011. szeptember 25.

Fogacska!!!!!!!!!!!!!!!

Tegnap Olivérnek kiesett az első fogacskája!!!!!!!!! Annyira örült neki, már régóta őrizgetett egy dobozt, amit a fogaknak szántunk, és most végre van mit beletenni. Ennek örömére mindkét mamáját felhívta, és elújságolta a hírt, valamint a szomszédban szüretelő családnak is teljes részletességgel elmesélte az egészet.

Ritka pillanat volt, hogy azt is megengedte, hogy lefényképezzem:



"Anya! A kisbabádnak kiesett a foga!" :))






Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

9 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek a kisfiaid! Majd meglátod milyen hamar megtelik az a dobozka, nekünk már van egy teli! :)))

    VálaszTörlés
  2. Ezt mondtam miközben néztem a fiaidat! "Jaj de tündérek vagytok,hogy egyem meg!" Valóban két tündér kisfiú, a kis csorbacsík meg a kis leves imádó! Puszi nekik!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyesek!! :)

    Fogacskás dobozkánk nekünk is van... igaz, már elég régen történt, amikor pakoltuk bele a fogacskákat :)

    VálaszTörlés
  4. Lányok, köszi szépen, kedvesek vagytok! Én is félek, hogy gyorsan telik az idő, és hamar megtelik a doboz.... :(( és nagy gyerek lesz az én bébim :(

    VálaszTörlés
  5. Dobozkáink nekünk is vannak, meg hajtincsek is. :)))
    Valóban hamar megnőnek, de ez jó. Minden kornak megvan a maga szépsége. Halkan jegyzem meg, de mi a tinikoré??, na ezt még nem találtam meg. :)))

    VálaszTörlés
  6. Csilla :))) talán a kibontakozó személyiségé? :))

    VálaszTörlés