2011. június 3.

Nyereményjátékok folyt. köv. - Kalifa nyereményjáték

Mostanában elhanyagoltam a nyereményjátékok nyomon követését is. Jobban mondva, én vásárláskor figyeltem, gyűjtöttem, kivágtam, regisztráltam, beküldtem, de sajnos nem volt annyi időm, hogy kedves Olvasóim figyelmét is felhívjam ezekre a lehetőségekre.

Elkezdtem behozni a lemaradást :)

A következő nyereményjátékot a Kalifa weboldalán találtam!!!! A nyereményjáték fontos részleteit kiemeltem. Ma indul a nyereményjáték, sok szerencsét azoknak, akik játszanak!



Ismét nyereményjátékra invitáljuk Önöket, amelynek fődíja egy családi nyaralás 150.000 Ft értékben a Danubius Hotels egyik szállodájában, illetve napi nyereményként az akció időtartama alatt naponta kisorsolunk egy 10.000 Ft értékű Tesco vásárlási utalványt!

Játék menete: Vásároljon bármely Tesco áruházban bármilyen Kalifa terméket és küldje el a vásárlást igazoló blokk adatait alapdíjas sms-ben a 06-30-344-4446-os telefonszámra!

Sms formátuma: AP-kód*a blokk dátuma (hónap, nap)*a blokkon lévő időpont (óra, perc)
Példa sms:123456789*0302*1345

A nyereményjáték 2011. június 3-tól július 2-ig tart!

Forrás: Kalifa

Jó játékot!



Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése