2011. augusztus 15.

Puffasztott rizses sütemény

Újabb sütés nélküli sütemény, amit a nosalty.hu weboldalon találtam. Olivérnek régebben már ígértem ilyen "fekete-fehér" süteményt, nos most el is készült.

Puffasztott rizses sütemény - sütés nélkül

Hozzávalók:

  • 20 dkg porcukor
  • 25 dkg margarin
  • 1 evőkanál zselatin
  • 3 evőkanál kakaó
  • 3 evőkanál víz
  • 18 dkg tejpor
  • 60 g puffasztott rizs

Egy őzgerincformát folpack-kal kibélelünk.

A margarint egy lábasban felolvasztjuk. Hozzáadjuk a porcukrot, a zselatint, a kakaót és a vizet. Az egészet folyamatos kevergetés mellett összefőzzük. Amikor egyneművé vált, levesszük a tűzről és hozzákeverjük a tejport. Ezt is folyamatosan keverve elvegyítjük. Majd beleöntjük a puffasztott rizst és azzal is összekeverjük (óvatosan!).

A masszát beleöntjük a fóliával bélelt őzgerincformába, hagyjuk, hogy kihűljön, majd 6-7 órára (akár egy éjszakára) hűtőbe tesszük. Egy őzgerincformába való adag lesz belőle.


Tipp:

Fortunate puffasztott rizst használtam,100g-os kiszerelésűt.







Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom. A gyerekeim is szeretnék. :)))

    VálaszTörlés
  2. Petra, igen, finom volt :)

    Anazar, pontosan :))))

    VálaszTörlés
  3. Láttam már ilyet, nagyon jó ötlet:) Az én gyerekeimnek se kéne könyörögni:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintünk ez egy nagyon finom,sütés nélküli sütemény!

    VálaszTörlés