2011. április 16.

Sárgarépás gofri

Pesti barátnőmtől (ismét) kaptam néhány cuki konyhai holmit. Kaptam kétféle muffin kapszlit, egy kék alapon fehér pöttyöst, és egy piros alapon fehér pöttyöst. Továbbá kaptam még egy szögletes szilikon muffin formát is. Hamarosan felavatom őket!

Ja, és hogy miért eme bevezető? Csak azért, mert elküldte nekem ezeket postán, plusz egy megjegyzést, hogy küldj nekem jó gofri receptet. Mióta csinálom a blogot, azóta senkinek semmit nem küldök e-mailben, olvassák el itt! Andinak is ezt üzenem :)

Andika! Itt van egy édes gofri recept - csokoládé pudingos muffin, most pedig jön egy sós. Aztán majd még lesz édes és sós is....

Sárgarépás gofri:


Hozzávalók:

  • 20 dkg sárgarépa (tisztítva, apró kockákra vágva)
  • 15 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 1 dl tej
  • fél csomag sütőpor
  • 5-6 evőkanál olaj
  • só, bors
A sárgarépát roppanósra pároljuk, félretesszük hűlni. Közben a lisztet, a sütőport, a tojásokat, 2 evőkanál olajat és a tejet simára keverjük, megsózzuk, majd hozzáadjuk a puha sárgarépakockákat. Gofrisütőben a maradék olajon megsütjük.

Jó étvágyat hozzá!




Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

2 megjegyzés:

  1. Jól hangzik, már várom, hogy bemutatsd a pöttyös kapszlikat, tudod, hogy bolondulok értük.

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a sós gofrikat. :)
    Ha van kedved nézz be hozzám egy játék erejéig.

    VálaszTörlés