2011. július 1.

Ételek, amelyek elkészültek, de.....

Rendhagyó bejegyzés következik. Most olyan ételek jönnek, amelyek elkészültek ugyan, de különféle okok miatt mégsem kerültek fel a blogba. Leggyakrabban előforduló okok voltak:


  1. Finom volt, és olyan gyorsan elfogyott, hogy már csak maradékról készült fotó.
  2. Nem sikerült jó képet csinálni.
  3. Több ételt készítettem egyszerre, és nem írtam fel pontosan a hozzávalók mennyiségét, vagy éppenséggel a sütési időt.
  4. Valami egyéb

Ezeket az ételeket biztosan újra el fogom készíteni, mert finomak voltak, és szeretném, ha a recept nálam is meglenne.


Rakott kínai kel

Ez a rakott kínai kel ízlett az egész családnak, de nem írtam le pontosan a receptjét. Legközelebb, amint kínai kelt veszek - ami azért bevallom nem gyakran fordul elő - igyekszem reprodukálni ezt az ételt. És egy szebb fotót készíteni róla.


Töltött káposzta


Ez olyan étel, amit mindig fejből - és mindig másként - készítek. Egyszer leírom. Ahogy a fotón látható, 2011. január 4-én ez volt nálunk az ebéd :))

Sajttál - kaviáros töltött tojás

Logikátlanul sikerült mindent felpakolnom egy tányérra. Legközelebb profibb módon készítem.

Aszalt szilvás csirkemell baconnel - kuglóf formában

Fantasztikus étel - ügyetlen fotós. Én voltam. Pedig az étel fantasztikusan finom volt, jól előkészíthető és jópofa vendégváró. Reprodukció lesz itt is!

Szójafasírt hagymás burgonyasalátával

Nos, szója téren még kicsit fejlesztenem kell tudásom. Jobban mondva az előkészületeket. Kiképezem magam, és jövök szójás receptekkel. Olivér nagyon szereti a szójás ételeket, úgyhogy biztosan lesz.

Párolt karfiol zsemlemorzsával

Rossz a fotó, pedig a köret finom, és legalább nem olyan unalmas, mint a párolt rizs, vagy a tört burgonya.

Csavart pikáns rudak

Ezeket még húsvétkor készítettem, Aledánál találtam rá, és fantasztikusan finom lett. A maradék három-négy darabról készült egy lopott fotó. Ennél a sós, pikáns rúdnál jöttem rá arra, hogy érdemes mindent tálalás előtt lefényképezni.

Jövök még hasonlókkal :)








Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

4 megjegyzés:

  1. Ez jó!! ;)) ilyesmik nálam is találhatók a gèpemen...a csavart rúd nagyon guszti!! Ez célzás..;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van egy csomó ilyen ételem, ami fent felsorolt okokból nem került a blogba. De nagyon várom a recepteket, a csirkemellkuglóf és a rakott kel nagyon érdekelne :)

    VálaszTörlés
  3. Kár, hogy nem tetted fel ezeket is, mind finom lehetett. És hogy egy kép nem tökéletes... Nálam is lehet rá számtalan példát találni. Ráadásul ezek a képek nem is rosszak! :)

    VálaszTörlés
  4. Lányok! Köszönöm a hozzászólásokat, értettem a célzást. Hamarosan felkerülnek a receptek, de határidőt nem ígérek :))

    VálaszTörlés