2011. július 24.

Köszöntő és egy díj

Sok szeretettel és ezzel a kis virágos muffinnal szeretném köszönteni olvasótáborom 80. tagját, Csillát. Remélem, sok hasznos olvasnivalót és receptet talál blogomon. A muffint nem én készítettem (sajnos), de remélem, azért szeretettel fogadja.

Forrás: Cake central

Kaptam pár napja egy díjat is, Petrától, a reformkori konyha szerzőjétől. Köszönöm a díjat!



A díjat annak a 10 bloggernek kell továbbadni, akiket nem olyan régóta olvasunk. Nos, én ennek a feladatnak csak részben fogok eleget tenni (egy bloggert említek), mivel a legtöbb ilyen "kolléga" már megkapta ezt a díjat. Inkább szeretném kedves Olvasóim figyelmét felhívni Petra blogjára, akitől a díjat kaptam, mert egy nagyon érdekes gasztronómiai korszakot, a XIX. századot "főzi le", azaz adja át nekünk olvasóknak, mindezeket gyönyörű fotókkal illusztrálva. Örülök, hogy a felhasznált szakirodalmat is pontosan bemutatja, ezzel kedvet kaptam én is antikvár (és egyben régi) szakácskönyvek bogarászásához. Csemegézzetek reformkori ételekben is!






Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

3 megjegyzés:

  1. Hűha, most aztán zavarba jöttem! Nagyon szépen köszönöm a kedves kritikát és az ajánlást!
    :DDDDD

    VálaszTörlés
  2. :))))
    nem kell zavarba jönni, nem azért írtam
    Hatásodra előkotortam a " Magyarok asztalánál" c. könyvemet (Unger Károly - Kurunczi Margit), és most azt nézegetem....
    ízelítő: finomfüves töltött vadnyúlcomb,kemény lebbencs bográcsban, borjúborda papírhüvelyben... stb.

    VálaszTörlés