2011. november 23.

Adventi naptár ötletek

Íme néhány ötlet adventi kalendárium készítéséhez. Remélem találtok olyat, ami megtetszik, és esetleg elkészítitek. Nekem könnyű dolgom van, pár éve Olivér kapott egy kész Mikulást 24 kicsi fiókkal a hasában (ó, ez kicsit morbid). Idén még azt fogom Olinak bevetni, aztán majd jövőre lesz valami újdonság.

Pár példa külföldi oldalakról:


forrás

forrás

forrás

forrás

forrás

forrás

Nekem az utolsó tetszik a legjobban, egy ötletnek mindenképpen elteszem :)

És itt van a mi adventi kalendáriumunk:




Hasába - csúnya módon - édességeket tettem, csokit és olvadós rágót. Néhány naphoz meg tettem papíron írt egyéb ajándékokat, mint:

  • nagy családi legózás, úgy hogy anya vállalja a keresőember szerepét (mindig keresőemberből van hiány....)
  • párnacsata
  • ugripark
  • buborékfújás a fürdőszobában (a buborékfújókat már téliesítettük, úgyhogy nem is gondolnak erre a játékra...)
  • családi fürdőzés színes vízben (ehhez a Müllerben már beszereztem olyan habfürdőt, ami kékké teszi a vizet)
És ezekhez hasonlók. Ezeket papírra kinyomtattam, kivágtam, és össze vissza bizonyos napokhoz behajtogattam.

Bármilyen, gyorsan megvalósítható ötletet adventi naptárhoz szívesen fogadok megjegyzésben!


Ötlet:

Ismeritek a Müller Játékkatalógusát? Adventi kalendárium van a címoldalon és minden napra van egy kérdés a katalógus elején (kis ablakokat kell megnyitni), amelyekre a választ a katalógusban lehet megtalálni. Ezeket minden nap rögzíteni kell a Müller Ltd. weboldalán, és rengeteg játék kerül kisorsolásra. Részleteket és a játékkatalógus online változatát ezen az oldalon megtekinthetitek.





Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötletek, de a felsoroltak közt még mindíg a kapott mikulásotok tetszik a legjobban és a kitalált játékok!

    VálaszTörlés
  2. Roza, köszi szépen!

    Éva, köszi! Remélem a fiúknak is tetszeni fognak. Igaz szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy bejön nekik.

    VálaszTörlés