2011. november 22.

Első próbálkozásom bagett ügyben

Láttam egy nagyon jó bagett sütőformát a Kookta webshopjában, és már több sütős-főzős blogban is találkoztam vele. Az árát nagyon magasnak találom, főleg ahhoz, hogy itthon még egyáltalán nem próbáltam bagettet csinálni (tehát nem egy nélkülözhetetlen, napi használatú konyhai eszköz). Ezért azt gondoltam, hogy először megpróbálok bagettet csinálni a forma nélkül. Aztán majd meglátjuk. Első próbálkozásomhoz a receptet Alexa Christi oldalán találtam, ahova szinte minden nap benézek (majd miután híztam egy kilót a sok gyönyörűségtől, kilépek).

'Böcsületes' neve mákos, szezámmagos és parmezános-oreganós óriáskifli volt, és az is nagyon tetszik Alexa Christi oldalán, hogy minden ételéről részletes, alapos és érthető fázisfotók is vannak. Ez a módszer nekem is tetszik, mert - ahogy a szólás is mondja - egy kép többet ér ezer szónál.



Itt imitáltam a bagett sütőformát hajtogatott sütőpapírból.


Szépre megkeltek és megszórtam őket mindenfélével.

Bagettek



Ilyen bagettek készültek. Nos bagett szépségversenyen nem fognak indulni (főleg, hogy már megettük őket), de az ízük eszméletlen finom lett. Sima trappista sajtos, szezámmagos, mákos és oreganós-sajtos készült.

A receptet és a pontos leírást itt megtaláljátok, én is ezt követtem. Érdemes kipróbálni.

Jó étvágyat hozzá!



Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

5 megjegyzés:

  1. Hát pedig indulhatnának a szépségversenyen is, szerintem sem létfontosságó egy bagett sütő, anélkül is szépek lettek:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett:) Nem sok bagettet készítettem eddig, de én is ilyen elválasztós módszert alkalmaztam. Láttam pár blogon bagettsütő tepsit, vagy csak betétet hozzá, de itt még ilyet nem láttam. De ez a módszer is működik.

    VálaszTörlés
  3. Ez csodás, szinte érzem az illatokat:) Mindenképp ki fogom próbálni, köszönöm az inspirációt!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is szépségesek! Én kifejezetten szeretem, ha a péksüteményeknek, kenyereknek bagetteknek van egyénisége!

    Láttál már nálam két egyformát?! Nem! Hiszen minden bekészítés más hangulatban, más alkalommal készül.

    Nagyon boldog vagyok, hogy örömötöket leltétek benne!:)

    VálaszTörlés
  5. Lehidalok!
    Viszem is a receptet rajtad keresztül Christi-től!
    Ne szerénykedj, csuda jól néznek ki!!! :D

    VálaszTörlés