2011. február 23.

Tartós sütőfólia - Lidl-ből

Vettem a Lidl-ben egy Cassetti tartós sütőfóliát. Még soha nem használtam ilyet, eddig a "hagyományos" sütőpapírt alkalmaztam. A sütőfólia tasakján a következő olvasható:


  • sütés kizsírozás és leragadás nélkül
  • tartós használatra mindkét oldalán - maximum 300x
  • kiváló minőségű Teflon tapadásgátló bevonattal
  • hőálló: -70 fok - 260 fok
  • könnyen tisztítható
  • mosogatógépálló
  • méretre vágható
  • mérete: kb. 33x40 cm
  • használat előtt és után törölje nedves kendővel át
  • ne súrolja, stb.
a képet a Lidl weboldalán találtam a sütőfóliáról


Fel is avattam, tényleg jó, bár nem tudom, a 300 alkalommal való felhasználás tényleg igaz-e. Ti használtatok már ilyet? Milyennek találjátok? Írjátok meg!

8 megjegyzés:

  1. Jöttem követni téged! :) Én nem mertem venni, bár szemeztem vele. Nem is tudom lehet-e még kapni. :S A mostani sütőpapírom folyton megég. :( - Emőke

    VálaszTörlés
  2. Üdvözöllek Benc-E-moke! :)
    Azt nem tudom, hogy lehet-e még kapni, de érdemes venni, nekem eddig bejött. A méret a nagy tepsi méret, de a kisebbekbe is bele lehet tenni, mert elég jól hajlik. És tényleg mosogatógépben is mosható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csomagolás hátoldalán van az infó!!! -70 - 260 c fok, és kb. 300 alkalommal újra használható! Én kb. 1 éve használom, sajna valaki belevágott, ezért szeretnék újat venni, de azóta sem kapok sehol!Létezik téglalap, illetve kerek formában is, az utóbbiból 2 méret 24 - 26 cm átmérőjű kapható. A téglalap formájút, pedig méretre vághatod

      Törlés
  3. Bocs, de ritkán járok erre, ezentúl talán sűrűbben jövök!:)
    A fóliával kapcsolatban annyit, hogy én is vettem, ill. a férjem fedezte fel és meglepett vele. Nekem nagyon bevált! Rengeteget sütök - a blogomban is láthatsz utalásokat erre :))) és én mindig fóliával béleltem a sütőformákat - a kereket most is! -, de most váltottam, a sütőlemezre mindig ezt rakom! Sztem elképzelhető a 300 alkalom, ajánlom mindenkinek!

    VálaszTörlés
  4. Kipróbáltam, tényleg jó ! Németországból kaptam.

    VálaszTörlés
  5. Hm... :) Én is a Lidl-ben vettem tartós sütőfóliát...Emiatt dobott ide a jó öreg Google...Az enyém csak hasonló a tietekhez(Ernesto és trendi szinű), de én semmi utalást nem láttam,h hányszor lehetne rajta sütni...Bevallom nem is mertem berakni a sütőbe, idáig csak nyújtásra használtam..De bevált!Könnyű takarítani,tényleg nem csúszik és itt a méret adott (38x30).De a lényeg az,h végül akkor bátran használhatom sütőben is!Juppi! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csomagolás hátoldalán van az infó!!! -70 - 260 c fok, és kb. 300 alkalommal újra használható! Én kb. 1 éve használom, sajna valaki belevágott, ezért szeretnék újat venni, de azóta sem kapok sehol!Létezik téglalap, illetve kerek formában is, az utóbbiból 2 méret 24 - 26 cm átmérőjű kapható. a téglalap formájút, pedig méretre vághatod

      Törlés