2011. február 25.

Díj - köszönöm!



Díjat kaptam! Díjat kaptam! Annyira örülök neki! Csak írogattam a recepteket, gondolatokat, és hozzászólást szinte alig kaptam.... Gondoltam lehet, hogy nem is olvassa senki. De mégis! Citromhab blog szerzőjétől kaptam egy díjat! Tehát 1 fő már biztosan olvas :) Köszönöm a díjat Citromhab!

A díjhoz szabály is tartozik:

Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
Gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről (tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van).

Sok szeretettel tovább is adnám 3, számomra kedves bloggernek, ők pedig:


Katinak, a Makacska konyhája szerzőjének


Tűzpadkának, a sok gyönyörű alkotásért


Csiperkének




2 megjegyzés:

  1. Mónika nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat, nagyon jól esett, hogy rám gondoltál. Igen, mindannyiunkat jó éréssel tölt el, ha látjuk, hogy olvassák is a bejegyzéseinket. Én már többször megkaptam ezt a díjat, remélem nem haragszol meg, ha csak az oldalsávba teszem ki. Mégegyszer köszönöm, és kitartást a blogíráshoz!

    VálaszTörlés
  2. Kati!

    Természetesen nem haragszom, hogy az oldalsávba teszed, örülök, hogy elfogadtad. Köszönöm a jókívánságot!

    VálaszTörlés