2011. február 14.

Gondolataim, terveim a következő hétre

Össze kell szednem gondolataimat. Tobzódok a jobbnál jobb receptekben, ahogy olvasom a gasztroblog szerzők oldalait. Elmentettem már rengeteg receptet, a hozzávalókat is megvettem, szóval 1 hétre előre akár nem is lenne gondom. De mégis lesz!!!!! Hogy miért? Mert nap, mint nap ismét fantasztikus levesek, inyenc főételek, vonzó desszertek, illatos kenyerek jelennek meg az oldalakon.

Megnyugtatna, ha tudnám, hogy más is így van ezzel......

Terveim jövő hétre:

Hétfő - főzés nem lesz, csak sportolás - ebéd a vasárnap készített karalábéleves vajgaluskával és a cukkinis, lilahagymás, pestós penne. Vacsorára szeretnék egy kis különlegességet azuramnak, rozmaringos fokhagymás sült camambert sajtot.

Kedd - kinéztem Ottis oldalán a sajtos brokkoli fasírtot sárgarépás mártogatóssal.

Szerda - a NO SALTY webszakácskönyvben találtam egy csirkés doria névre hallgató receptet, ami nagyon tetszett.

Csütörtök - biztosan fogok készíteni füstölt sajtos, szalonnás kelbimbót vacsorára, de az ebéd erre a napra még kérdéses. Talán újra elkészítem TücsökBogár konyhájában talált márványos brióst, mert azt múlt héten megcsináltam, és mondhatom, hogy nagy sikert aratott (hamarosan publikálásra kerül :)

Péntek - valamilyen gerslis leves lesz, a receptet Kiskuktától konyhájából fogom kérni. Főétel kuszkuszból lesz, szeretem, mert olcsó és könnyen, gyorsan elkészíthető.


4 megjegyzés:

  1. Szerintem sokan, vagy mindenki így van ezzel. De majd elmúlik.:) Természetesen, mindig lesz, amit kipróbálsz mások blogjáról, akár egy az egyben, akár módosítva, de meglátod, majd nem lesz benned ez a zavar. Ez a bőség zavara. Majd fogsz tudni szelektálni. És lehet, úgy alakulnak a dolgok, hogy amit most rögtön kipróbálandónak tartanál, csak hónapok múlva jön össze. Szóval, nyugi, nemrég csöppentél bele a gasztroblogok világába te is gasztroblogosként, és most elkápráztat ez a bőség, ez a sokszínűség, ez a mindenféle. Ami nagyon is természetes és rendjén van.
    Sajna, én nem tudok ilyen előre gondolkodni. Pedig jó lenne. Csak sokszor még reggel sem tudom, mi legyen az ebéd. Ma viszont, kivételesen igen. :)
    Jó főzőcskézést erre a hétre is!:)

    VálaszTörlés
  2. Én a hétfőt kihagynám, alkatilag lusta lévén,de a többi napra előfizetnék! Jó munkát, nem lesz könnyű heted!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Sedith!

    Köszönöm a jó tanácsokat! Jobban nem is fogalmazhattál volna, "ez a bőség zavara...."
    Viszont kívánok jó főzőcskézést! Majd bekukkantok Hozzád!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Medora!

    Muszáj a sport, hogy a receptek NÉZEGETÉSÉVEL felszedett kilókat leadjam :), mert én már attól is hízok!
    Tetszettek a rózsaszín virágos rátétes kistáskák, csak nem hagyta az internet, hogy megjegyzést hagyjak!

    VálaszTörlés