2011. február 16.

Újabb díjak!

Pár napja kaptam két újabb díjat, teljesen el vagyok képedve..... Nagyon köszönöm, és nagyon örülök neki. 

Az "I love your blog!!!" díjat Hobbycheftől kaptam, íme:



Köszönöm.

A másik díjat Máriától, a Szeretek főzni blog szerzőjétől kaptam. Íme a díj:



A második díj továbbadásának "szabályai" az alábbiak:

1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogodnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot


Nehéz dolgom van a továbbadásban, mivel már szinte mindenki megkapta, sokan többször is. Nem szeretném, ha a díj elértéktelenedne.... Továbbadni nem fogom, csupán megköszönöm Limarának és Ottisnak, hogy olyan blogot csináltak, amit "zúgolvasóként" addig-addig nézegettem, míg én is neki nem álltam. 

A hét dolog magamról:

  1. Sütés-főzésem középpontjában 2 gyönyörű lurkóm, és férjem áll, ők az élvezői és egyben az elszenvedői is eme szenvedélyemnek.
  2. Első gasztro magazinomat 1996. májusában vettem meg, azóta is nagy becsben őrzöm ezt a példányt.
  3. Nem szeretek mosogatni, nem írnám a blogot, ha nem lenne a mosogatógépem :)
  4. Nagyon szeretem a kutyákat, különösen a magyar vizslákat. Szeretnék majd egyet, ha már a fiúk is elég nagyok lesznek hozzá.
  5. Kedvenc ételem nincs, mindenevő vagyok, bár a salátákért nem nagyon vagyok oda... pedig nem ártana
  6. Nagyon édesszájú vagyok, bármikor, bármilyen süteményből bármennyit meg tudnék enni. Különösen a krémest, a palacsintát és a zserbót szeretem.
  7. Szeretném, ha az én blogom is olvasottá válna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése