2011. március 21.

Díjakat kaptam, egyszerre hármat

Pár napja díjat kaptam Katitól, a Makacska konyhája blog szerzőjétől. Köszönöm Katinak a díjat, nagyon örültem neki, és ezúton elnézést a késői közzétételért. 

A díjakkal kapcsolatos tennivalók:


A kapott díjakat meg kell köszönni azoknak akiktől kaptuk, be kell linkelni a nevüket, és továbbadni a díjat tíz bloggertársunknak, akiknek a blogját gyakran látogatjuk.


Tisztában vagyok vele, hogy ezeket a díjakat többen is megkapták, sőt sokan több helyről is, ennek ellenére lesznek olyanok az én kedvenc top 10 listámban, akik már túl vannak a díjesőn. Akkor sem haragszom meg, ha senki nem adja tovább, a lényeg úgyis az, hogy gyakran látogatom az oldalukat, és mindenütt találok érdekességet.


Szóval őket látogatom a leggyakrabban, sok inspirációt, ötletet kapok tőlük:



  1. Barbi konyhája
  2. Citromhab
  3. Csiperke
  4. Gesztenyeblog
  5. Mézigörl
  6. Tücsök Bogár
  7. Mária
  8. Magdi
  9. Kiskukta
  10. Ottis
Fogadjátok szeretettel!




8 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves Tőled, hogy rám is gondoltál, bár lehet ez nekem túl korai..? De azért nagyon-nagyon ÖRÜLÖK!!! :D Köszike!

    VálaszTörlés
  2. Miért lenne korai? Érdekes, változatos ételeket teszel közzé, szeretek benézni. Az a túrós kuglóf fogott meg a leginkább :)

    VálaszTörlés
  3. Mónika, nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, ezért hálából a díjas bejegyzésemre belinkeltem a pizzamuffinjaidat (szép szó:), mert azt még mindig és egyfolytában meg akarom csinálni, annyira tetszik...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, belinkelem, hogy Tőled is megkaptam:-))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Mónika!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál! Nagyon jól esett! Még egyszer, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mónika! Kissé megkésve én is köszönöm, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen én is! :-))

    VálaszTörlés
  8. Kedves Mónika, most a díjak helyett Egy jó szót hoztam neked, mert nagyon szeretek hozzád járni a finom ételek miatt, a szép képek miatt.A játékról többet megtudhatsz Eszternél:http://eszterszappan.blogspot.com/

    VálaszTörlés