2011. március 23.

Tavaszi virágos dekorációk

Ezeket a csodaszép képeket egy német oldalon találtam. Nekem nagyon tetszettek, és arra gondoltam, hogy akár még jó minőségű művirágokból is meg lehetne csinálni, ha valódi virágunk (még) nincs.


Pasztellszínű, lehetőleg egyforma magasságú vázákat kössünk össze egy halvány, 1 centi széles szalaggal, akár zölddel - mint itt a képen - vagy halványsárgával, és tegyük bele a virágokat, amiket előtte eltérő hosszúságúra vágtunk.


Levegős (és levegőben lógó) dekoráció, kémcsövecskékbe helyezett virágokkal, kristály gyertyatartókkal és kristály díszekkel.


Fehérre festett fa háttér mögött dekupázsolt kaspókban mindenféle tavaszi virág. Ez a kedvencem.


Az első képpel ellentétben itt többféle formájú, színű és magasságú vázában van egy-egy szál virág. A (falimatrica) kolibrik is nagyon ötletesek.


Tavaszi rügyező ágak összekötve rózsaszín szalaggal, különböző tavaszi virágok beletűzve.


Ennél a virágos dekorációnál is többféle vázát használhatunk, de szerintem akár színes poharakat is.


Vendégváróként tavaszi virágokkal dekorált szalvétagyűrű. Szorgalmasabbak ültetőkártyával is kiegészíthetik.

4 megjegyzés:

  1. Nekem a tavaszi rügyezős tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, és barkából is meg lehet csinálni.

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ez a bolg, el tettem a feleségemnek! Nálunk én internetezek, ő kreativkodik!
    :-)
    http://lalalator.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Szeretettel köszöntelek, Lalalator! Remélem feleséged talál rajta érdekességet :)

    VálaszTörlés