2011. március 31.

Cím nélkül

Szándékosan nem írtam címet, nem akartam az olvasókat első pillantásra elriasztani. Talán nem "illik" a téma egy gasztroblogba. 
Csupán annyit szeretnék közzétenni, hogy - életemben először - voltam vért adni. Nagyon büszke vagyok magamra!!!! De komolyan!!! Egy picit tartottam tőle, de semmi gond nem volt.

Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy vegyen részt véradáson, ha van lehetősége (egészségileg stb.)
De ezzel most le is buktam, mert kiderült, hogy az 50 kg-os alsó súlylimitet túllépem :)

A lényeg, hogy aki szeretne részt venni, a Magyar Vöröskereszt véradás honlapján olvashat a részletekről.

A véradáson egyébként egy flakon szénsavas ásványvizet, egy szelet csokit és a polgármesteri hivatal jóvoltából uzsonnát is kaptak a véradók.

És amit még kaptam:


A primula melletti kis apró bigyó, egy vércseppet jelképező kitűző, amit az első véradók kapnak.

Hamarosan jövök egy hagymás zsemlével, nézzetek be!

Üdvözlettel,


Szeretnéd a friss bejegyzéseket e-mailben megkapni? Írd ide az e-mail címedet!


Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

3 megjegyzés:

  1. Megfogadtam a 18. szülinapomon, hogy elmegyek vért adni, el is mentem, de sajna nem találtak rajtam vénát. A néni hiába ütögetett. Azt mondta, menjek el bányába dolgozni, hogy látszanak az ereim. 20. szülinapom után újra megpróbálkoztam, akkor sajna nagyon alacsony volt a vérnyomásom. Majd egyszer... Egyébként nagyon aktív voltál ma, jó sok jó receptet tettél fel :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, egy csomó dolognak meg kell felelni, a mellettem fekvő srácot is elküldték 2-3 próbálkozás után....
    Igen, aktivizáltam magam, így 5 nap lustulás után :)

    VálaszTörlés