2011. február 9.

Egyszerű recept - csirke és sárgarépa

Gyakran vagyok úgy, hogy túlvariálom a főzést. Mindig valami extrát akarok, de ma a család nem engedte. Nagyobbik fiam édes répát követelt, úgyhogy kénytelen voltam engedni az akaratának. De legalább nem parkoltam sokáig a konyhában. A menü oregánós sárgarépa lett vajon párolva, hozzá csirkemell sütve. Egyszerű, gyors, finom.





Hozzávalók:


  • sárgarépa (szándékosan nem írtam mennyiséget) - édesebb fajta
  • víz
  • vaj
  • oregánó
Egyszerűen csak megpucoljuk a répát, egyforma hosszúságú darabokra vágjuk, majd megpároljuk. A párolt répát pár percre a forró vajra tesszük, és átforgatjuk. Inkább csak rázogassuk, nehogy összetörjenek. Megszórjuk oreganóval, kicsit még melegítjük, majd tálaljuk.

Ha már egyszerű köretet készítettem, akkor úgy gondoltam a húst sem bonyolítom túl. 


Hozzávalók:

  • csirkemellfilé
  • olívaolaj
  • vaj
A csirkemellet megmossuk, papírtörlővel leszárítjuk. Vékony szeletekre vágjuk és megsózzuk. A vaj és olívaolaj keverékén megsütjük. Egyszerű, gyors és finom.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése