2011. március 12.

Hétvégi terveim

Hétvégére rengeteg konyhai tevékenykedést tervezek. Jobbnál jobb recepteket láttam a többi gasztroblog szerzőnél, bújom a magazinokat és persze a hűtő tartalma is nagyban befolyásolja a menüsor alakulását. Jelenlegi állás szerint a következő lesz a mai menüsor - remélhetőleg vasárnap már olvashatjátok:


  1. Márványsajtos fokhagymakrémleves - ezt egy régi Príma Konyhából szoktam készíteni, bár már fejből is tudom, annyiszor készítettem
  2. Rakott kínai kel sajtos bundában sült csirkemell-lel - kínai kelt még nem csináltam rakottasként, de remélhetőleg jó lesz, rántott csirkemell pedig nagyobbik mucim kedvéért lesz, akibe halon kívül nagyon nehéz bármilyen húsféleséget belekönyörögni
  3. Zabpelyhes vegyes gyümölcsös crumble - nagyon szeretem az almás crumble-t (vagy almás morzsásnak is hívhatjuk), ez a turbós verziója lesz
  4. Olajbogyós kiflik - vacsorára - ezt Stahl Judit egyik könyvéből fogom készíteni - gyengém a kelt tészta, most hétvégén sem hagyom ki :)
Kép forrása: itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése